O Unreal Engine 4 pasa a ser de balde
luns, 2 de marzo do 2015
O motor gráfico de Epic Games, Unreal Engine 4, dá un paso
de xigante, e pasa a
ofrecerse de balde para calquera, incluÃndo as súas futuras actualizacións,
de xeito que calquera desenvolvedor que queira aproveitar esta plataforma para
facer videoxogos, usos educativos, traballos arquitectónicos e solucións de
visualización para a realidade virtual, as pelÃculas e a animación.
No único caso no que haberÃa que pagar a Epic polo uso do Unreal Engine 4 serÃa
cando un xogo comercializado supere os 3.000 dólares de facturación por
trimestres, tras os que haberÃa que pagar un 5% de tal cantidade en concepto de
royalties, o que parece un acordo moi
beneficioso, xa que só esixe pagar polo software tras conseguir un grande
éxito, animando asà a desenvolvedores independentes a apostar por esta
tecnoloxÃa.
O Unreal Engine 4 inclúe a totalidade do código fonte en C++, e busca a ser
unha importante contribución para o desenvolvemento de videoxogos, chegando
esta decisión despois de que a primeiros de 2014 decidisen ofrecer o produto
mediante unha subscrición de só 19 dólares/mes, levando a un incremento moi
importante da súa base de usuarios, o que agora parece compensar a
transformación nun produto de balde
(que lembra ao modelo free-to-play
que tamén adoptan moitos videoxogos).
VÃdeo no que anuncian o cambio do modelo de negocio do Unreal Engine 4