Os creadores de Maniac Mansion preparan o seu sucesor espiritual
martes, 18 de novembro do 2014
En
1987 Lucasfilm Games lanzou para Commodore 64 e Apple II un dos seus xogos máis
destacados, a aventura gráfica Maniac Mansion, que
logo saltarÃa a moitas outras plataformas, converténdose na base de todo un xénero
grazas a que para a súa creación deseñaron un motor (SCUMM) que logo
empregarÃan moitos outros tÃtulos da mesma casa. Amais, este xogo que parodiaba
as pelÃculas de terror de serie B tamén tivo en 1993 unha secuela moi aclamada,
Day of the Tentacle, de aà que o
feito de que os deseñadores do xogo orixinal, Ron Gilbert e Gary Winnick,
decidisen volver unir forzas para lanzar outro xogo, está a captar moita
atención.
O tÃtulo no que queren traballar Gilbert e Winnick serÃa Thimbleweed Park, e poderÃa considerarse como un herdeiro
espiritual de Maniac Mansion, pois
incluso adoptará o seu mesmo concepto de xogo point & clicken 2 dimensións e con gráficos pixelados, buscando
lembrar a estética dos clásicos de Lucasfilm e reducindo tamén a complexidade
do xogo, para poder centrarse en conseguir un tÃtulo tan divertido como os
xogos que facÃan hai máis de 25 anos.
Para
que Thimbleweed Park poida ver a luz
están a organizar unha campaña en Kickstarter, que posiblemente supere os
375.000 dólares que persegue nos seus primeiros dÃas, dado o éxito que tenden a
ter este tipo de proxectos de micromecenado respaldados por lendas do mundo do
videoxogo e aproveitando a forza da nostalxia. O prezo mÃnimo para poder
facerse cunha copia deste xogo que pretende estar listo en xuño de 2016 é de 20
dólares (15,97 euros), sendo posible achegar cantidades superiores para
conseguir numerosos extras como camisetas, carteis, o xogo en formato fÃsico...
ou incluso aparecer dalgún xeito no xogo final.
- Imaxe na que podemos ver a aparencia que pretende ter Thimbleweed Park