OnLive preséntase como unha plataforma de videoxogos sen consola
martes, 24 de marzo do 2009
- A oferta de xogos do servizo promete ser variada
Nos últimos meses
vimos coma moitos servizos que habitualmente estaban ligados ao escritorio
informático dependen agora da web, e seguindo esa mesma filosofÃa de
centralización, chega agora OnLive,
un servizo que se presenta hoxe na Game
Developers Convention de San Francisco e que levarÃa os videoxogos á nube, de xeito que ordenadores (tanto
PC coma Mac) de pouca potencia poderÃan facer uso de xogos de grande potencia
sempre que conten cunha conexión á Rede de boa velocidade e baixa latencia.
Este servizo poderÃa chegar ao mercado norteamericano no inverno (supomos que o
lanzamento internacional dependerá do éxito local) e para conectarse a través
de aplicacións cliente en Windows ou Mac OS X, aÃnda que tamén existirá unha
opción para o televisor a través dunha especie de consola que, en realidade, é
un simple adaptador para acceder a esta plataforma de xogo, e que contará con
conexión Ethernet, saÃda HDMI e soporte de ata 4 mandos sen fÃos, 4 auriculares
Bluetooth e incluso teclado e rato (a través dun par de portos USB).
- OnLive contará con mandos sen fÃos
O éxito desta iniciativa dependerá moito da experiencia de xogo que permita (especialmente
no tocante á velocidade de resposta e os problemas de latencia) e do atractivo
do seu prezo (que poderÃa constar dunha subscrición á que engadir o prezo polo
aluguer ou compra de xogos), aÃnda que comezan con bo pé, pois chegaron a
alianzas con empresas coma Electronic Arts, Ubisoft, Codemasters, Take-Two… de
xeito que xogos coma Crysis Wars, Mirror’s Edge ou Burnout Paradise estarán dispoñibles para esta plataforma.
Este proxecto é obra de Steve Perlman (fundador de WebTV) e Mike McGarvey (ex
director de Eidos), que parecen ter claro este negocio, e prometen que se estreará con 16 xogos no seu
lanzamento, iniciando o seu perÃodo de probas (privadas) no verán, polo que
entendemos que na segunda metade do ano darán moito que falar por alzarse como
toda unha ameaza para as consolas de videoxogos actuais, aÃnda que conten cun
factor limitante importante: para ter gráficos de definición estándar é preciso
contar cunha conexións á Rede de 1,5 Mbps como mÃnimo, que sube aos 5 Mbps para
a alta definición.
- OnLive achegará tÃtulos de sona coma Mirror’s Edge