Mal comezo da PSPgo (tanto en hardware coma en software)
xoves, 8 de outubro do 2009
O lanzamento da
PSPgo está a ser moi polémico, con canles de distribución que néganse a
comercializar unha consola que rematarÃa coa venda de xogos nos establecementos
tradicionais e un prezo de saÃda elevadÃsimo, polo que non
deberÃa sorprender a ninguén que as vendas estean a ser malas segundo
distintos establecementos comerciais (Sony negouse a dar datos), e incluso
coméntase que o lanzamento da PSPgo estea a ter un efecto insospeitado:
mellorar as vendas da PSP-3000.
A acollida da nova portátil de Sony está a ser moi pouco entusiasta, e poderÃa
auspiciar un fracaso dun dispositivo que quere competir co iPhone e o iPod
Touch no tocante aos xogos descargables. Precisamente nesa liña contan cun novo
tipo de xogos, os PSP Minis, que serÃan tÃtulos de menor entidade aos xogos
editados en UMD, e a uns prezos máis axustados, procurando quedar por debaixo
dos 10 euros. Portar xogos do iPhone á PSPgo parece ser un proceso sinxelo, de
aà que non sorprenda que na actualidade xa hai varios xogos para o terminal de
Apple dispoñibles para a nova consola de Sony, aÃnda que nesta última presentan
uns prezos bastante máis elevados, o que está a ser moi criticado, levando
a Sony a tirar balóns fóra asegurando que os prezos están fixados polos
desenvolvedores (entendemos que parten de prezos elevados por ter a PSPgo un
parque de consolas infinitamente inferior ao dos terminais de Apple,
dificultando o retorno do investimento dos PSP Minis).