Gato Salvaje buscará apoios no prestixioso portal Kickstarter para rematar a súa aventura gráfica
venres, 6 de xullo do 2012
O videoxogo
galego AR-K, creado dende A Coruña
polo estudo Gato Salvaje e recentemente nos medios polo seu chimpo ao
formato fÃsico e pola súa aposta polo
galego, está de novo de actualidade pola súa entrada no portal
estadounidense de crowdfunding (metodoloxÃa
para acadar apoios a través das canles de participación 2.0) Kickstarter. O
xogo en cuestión, unha aventura gráfica que compaxina para a súa distribución
os formatos dixitais e fÃsico, atópase neste intre nunha fase decisiva de
desenvolvemento: a que garantirá a conclusión deste proxecto por entregas.
Segundo informan os seus creadores, trátase do primeiro produto da industria
española de lecer electrónico en acadar incursión en Kickstarter, onde teñen
colleitado importantes éxitos iniciativas responsabilidade de grandes
representantes do sector, como Al Lowe ou Tim Schafer.
Como dixemos, o
obxectivo do estudo galego é acadar fondos para garantir a continuidade de
AR-K, logo de conseguir situar o capÃtulo de presentación entre os máis
vendidos do seu xénero en portais como Game Planet, The Adventure Shop ou Media
Markt.
Para que esta
iniciativa consiga recoller os froitos devecidos, a empresa galega fará un
chamamento aos membros da comunidade Kickstarter para reunir unha cifra mÃnima
de 150.000 dólares (arredor de 120.000 euros) nun prazo de trinta dÃas. Dada a
contribución media de este portal, estÃmase, será preciso contar coa colaboración
de unhas 7.000 persoas, achegando pequenas cantidades de cargos. A cambio desta
axuda, recibirán o xogo cando estea rematado, xunto a outras recompensas
proporcionais á súa contribución, como cuncas personalizadas, camisetas
exclusivas, libros de arte asinados ou mesmo unha viaxe pagada á Coruña para
coñecer a cidade e máis aos membros de Gato Salvaje.
Segundo as regras
de Kickstarter, se non se acadan eses 150.000 dólares establecidos, a empresa
non recibirá ningún diñeiro. Pero se a achega xeral dos mecenas acada ou vai alén
desa cifra, garantirase que a historia chegue ao seu final, nunha versión con
mellores animacións e escenarios, dispoñÃbel en máis plataformas (Mac OS X, iOS,
Android e Linux) e dobrada a máis idiomas (inglés, alemán, francés e
portugués).
Lembrar que AR-K
narra a historia de Alicia, unha estudante de xornalismo cuxa vida transcorre
nunha sociedade utópica, onde todas as necesidades parecen estar cubertas. Con
todo, vive en primeira persoa unha serie de acontecementos que lle fan dubidar
do que cre saber sobre o seu mundo. O achado dun misterioso obxecto lévaa a
introducirse nunha complicada trama de investigación, na que terá que detectar
todas as mentiras que separan a aparencia da realidade.