O equipo RexDev de Lugo resultou gañador do concurso DXC Iberia Codes na categoría sénior
mércores, 23 de xuño do 2021
O
equipo RexDev de Lugo (Instituto
Ánxel Fole) resultou
gañador do concurso DXC Iberia
Codes, impulsado
por DXC Technology,
na categoría sénior.
Na mesma liña, o
equipo Montealtinas de Madrid foi gañador na categoría júnior.
Ademais, como finalistas destacaron o
Colexio Corazón de Maria de Asturias, o Sacro Corazón de Jesus de
Zaragoza, a
Escola
Arrels de Barcelona, How I Learned Code de Sevilla, o
Colexio Manuel
Peleteiro de Santiago de Compostela, o
Salesiano Santo Angel de Avilés e o Agora St Cugat Internacional de
Barcelona.
O
concurso, que nace en 2018 da man de DXC, ten como obxectivo
facilitar que os mozos se acheguen á programación e a tecnoloxía
de maneira fácil e divertida cun concurso anual que esperta a súa
curiosidade e imaxinación e permítelles desenvolver un tipo de
pensamento computacional.
En
total, nesta edición participaron máis de 400 nenos de diferentes
centros educativos, asumindo o reto de crear un videoxogo de
aventuras centrado nos heroes sen capa da COVID-19.
O
DXC Iberia Codes contempla dúas categorías. Dunha banda, existe a
categoría júnior,
para nenos e nenas de 10 a 12 anos, mentres que doutra, hai una
categoría sénior
para os cativos con idades comprendidas entre os 13 e os 15 anos.
Estes deben utilizar o programa de desenvolvemento Scratch para crear
un videoxogo que, ademais de divertido, debe reflectir os valores
asociados á temática.
A
entrega de premios realizouse nun evento en liña no que Juan Parra,
presidente de DXC Iberia, animou aos finalistas a “seguir sendo
nenos, pasalo ben e, tamén, a estudar e gañar capacidades dixitais
nun mundo onde a tecnoloxía será unha ferramenta imprescindible”.
Mentres, Jaume López, director de Innovación der DXC e presidente
do xurado, sinalou a calidade dos proxectos “cos que o xurado gozou
xogando”. Pola súa banda, Sara García Barón, profesora do
Colexio Salesiano Santo Anxo de Asturias, explicou que “non basta
ser un nativo dixital. Hai que abordar un proceso de alfabetización
e acompañalo de actividades que fomenten estas disciplinas”. En
definitiva, os gañadores recibiron premios relacionados coa
robótica, para poder seguir practicando no seu tempo libre e non
perder a ilusión por estas disciplinas.