Coruña Dixital mobilizou a creatividade local cunha chea de sesións divulgativas e obradoiros en 2017
mércores, 31 de xaneiro do 2018
O
Concello
da Coruña (Concellería de Culturas, Deporte e Coñecemento) vén de
facer reconto do acadado coa programación da segunda tempada de
Coruña Dixital, que dende maio a novembro fortaleceu e ampliou o
cometido inicial do programa: facilitar a expansión das distintas
prácticas de cultura dixital que se dan na cidade e na súa
contorna. Segundo lembra a organización, este ano fíxose fincapé
na creación audiovisual coa posta en marcha do LAIC: Laboratorio
Audiovisual de Innovación e Creación. O seu obxectivo foi potenciar
o talento, facer comunidade e tirar proveito das posibilidades da
Internet.
Entre
as principais actividades desenvolvidas ao abeiro do LAIC atopouse a
súa presentación a Casa dos Peixes (o 16 de xuño, contando coa
participación dos principais colectivos de creación audiovisual e
dixital da Coruña, como por exemplo Videolume ou Bricolabs) ou a
convocatoria aberta para facer comunidade arredor do LAIC (o 26 de
xuño, nunha xuntanza á que acudiron medio cento de persoas de
diversos perfís: youtubers, cineastas, expertos en redes
sociais e mercadotecnia, arquivos, etc). Asemade, o 13 de setembro
presentouse de xeito oficial a programación do LAIC, nunha xuntanza
arredor da innovación audiovisual na que estivo presente o
concelleiro de Culturas, José Manuel Sande, coa asistencia de 40
persoas. Neste encontro presentouse a imaxe de marca propia do LAIC,
e comezouse a difundir o cartel e mais o folleto coa programación
por toda a cidade e polas redes sociais.
A
programación do #LAIC desenvolveuse “de xeito intensivo”, en
palabras do Concello, durante os meses de outubro e novembro en
distintos espazos da cidade. Estas foron as nove sesións celebradas:
· Jorge
Lama debullou o uso de licenzas libres na primeira actividade da
programación #LAIC
· Unha
tarde aprendendo a sacarlle o máximo partido a Youtube
· Supercine:
o valor das comunidades para facer unha película
· Todo
o que tes que saber para seres "legal" en Youtube
· A
Coruña Rebelde: experimentamos coa memoria histórica da cidade
· Un
encontro sobre as novas posibilidades de traballo no audiovisual en
Internet
· Dos
memes analóxicos aos microvídeos no Taller de Narrativas Populares
Contemporáneas
· Pensando
videoxogos coa xente de MOLAB
· As
emocións dos participantes no taller de Lance Weiler estarán
presentes no festival de Sundance
Fóra da programación do LAIC, Coruña Dixital
estivo presente na organización de distintas actividades impulsadas
por outras iniciativas na cidade, facilitando espazos ou apoiando en
tarefas de produción e comunicación. Ao abeiro desta liña de
actividade, realizáronse varias charlas sobre software libre ao
abeiro dos GPUL Labs, estreouse a serie Peter Brandon no
Teatro Rosalía (co apoio de Coruña Dixital), celebrouse o Noroeste
Videocampo ou desenvolveuse o Hackatiño (onde seu deu forma a catro
aplicacións para mellorar a mobilidade na Coruña.
Ademais, Coruña Dixital colaborou con outras
actividades como o LabComSeaSons, un laboratorio de comunicación
multimedia para o festival Sea Sons, que xurdiu do colectivo
Videolume. A maiores, o programa viaxou até Pontevedra para
participar na segunda edición do Tek-Fest, Encontro de Tecnoloxía e
Patrimonio, nunha mesa redonda sobre culturas de vangarda en Galicia,
xunto con outras iniciativas e festivais como SinSal, WOS ou Carballo
Interplay.
Outra das actividades foi o desenvolvemento do Kit
de activación dixital, que se define como un punto de encontro e
guía profesional web para poñer en común experiencias, retos e
recursos cos que poder expandir novas prácticas culturais e
activistas a través da creación e a innovación audiovisual,
especialmente nas aulas de centros educativos e nos espazos
socioculturais de proximidade.