Convértese en virtual a mostra sobre o mar xacobeo na que colaboraron 300 nenas e nenos
xoves, 23 de abril do 2020
A
Fundación para a Pesca e o Marisqueo (FUNDAMAR)
inaugurou hoxe unha exposición virtual sobre a tradición xacobea
marítima, de gran importancia cultural, paisaxística, histórica,
medio-ambiental e, tamén, gastronómica e turística. Trátase da
mostra da iniciativa O Mar no Camiño, un proxecto pedagóxico,
artístico e inclusivo no que participaron 300 nenas e nenos de
centros educativos ao longo do Camiño de Santiago Portugués e que
tivo como obxectivo “difundir o patrimonio pesqueiro a través das
aventuras dunha serie de personaxes”. Estes son: Migueliña a
Vieira, Antón a Nécora, Laura a Xarda e Roberto o Polbo. Podemos
ver a mostra virtual na páxina web de O Mar no Camiño.
A
exposición, integrada polas dez obras colaborativas realizadas non
marco do proxecto, en centros educativos de Educación Primaria de
localidades polas que transcorre ou Camiño de Santiago Portugués
(Nigrán, Vigo, Redondela, Barro, Santiago de Compostela...), contou
coa colaboración dá recoñecida educadora social e artesá, Palmira
Castro Marcote, natural de Fisterra e impulsora de Mimadriña.
O
Decreto de Alarma
A
exposición lánzase en formato virtual polas restricións ás
actividades presenciais derivadas do Decreto de Alarma. Así, o que
nun principio ía ser unha exposición itinerante por diferentes
museos (o Museo do Mar de Galicia, en Vigo, o Museo Pedagóxico de
Santiago de Compostela) tivo que mudar a súa fórmula e ofrecer a
posibilidade de percorrer virtualmente as obras elaboradas polos máis
de 300 nenos e meniñas que participaron nas actividades, e que
representan as escenas principais do relato narrado en cada un dous
obradoiros.
Segundo
informan dende FUNDAMAR, na páxina web están dispoñíbeis as guías
didácticas e vídeos explicativos de cada unha das sesións
realizadas, “coa posibilidade de replicar o proxecto noutros
centros educativos e, tamén, nos fogares neste período de
confinamento”.
Na
páxina web poderemos descargar o conto que é a peza central do
proxecto, identificar as escenas no mapa virtual, descargar as guías
didácticas e mesmo realizar un xogo de preguntas sobre as aventuras
das personaxes.