Apple poderÃa presentar un casco de realidade virtual o ano que vén
xoves, 21 de xaneiro do 2021
O
analista tecnolóxico Mark Gurman retoma
en Bloomberg os rumores de que Apple está a preparar unhas lentes de realidade
aumentada, que levan moitos anos circulando, pero destaca o feito de que
ese proxecto aÃnda tardará en materializarse, polo que primeiro deberemos
agardar por un casco bastante máis básico que chegarÃa a un prezo moi elevado,
de xeito que serÃa un produto de nicho que facilitarÃa a introdución a unha
tecnoloxÃa moi ambiciosa e prometedora.
O dispositivo inicial chegarÃa despois de darlle moitas voltas e serÃa máis
semellante aos cascos de realidade virtual como os Oculus Quest 2, de xeito que
servirÃa para moverse en contornos tridimensionais para xogar, facilitarÃa a
reprodución de vÃdeo e tamén contarÃa
con prestacións de comunicación, pero as funcións de realidade aumentada serÃan
moi limitadas. Como moi cedo verÃa a luz en 2022, enfrontándose asà a dispositivos
bastante consolidados como Oculus, PlayStation VR e HTC Vive.
Gurman busca asà reducir as expectativas que moitos teñen postas na aposta de
Apple pola realidade aumentada, xa que trátase dunha xogada a moi longo prazo. Dado
que o primeiro produto desta liña, coñecido polo nome en clave N301, estarÃa rematando
a súa fase de prototipo, e serÃan un casco de realidade virtual moi potente e
con moita resolución, o que farÃa que o seu prezo fose superior ás solucións
que actualmente hai no mercado, de aà que non vaia ser un produto de consumo masivo,
pero prepararÃa o terreo para as lentes de realidade aumentada N421, que aÃnda
están nunha fase moi temperá de deseño e verÃan a luz, como moi pronto, en
2023.
Ao parecer a pandemia terÃa impactado seriamente neste desenvolvemento, xa que
os traballadores involucrados no proxecto só poden traballar presencialmente
certos dÃas, o que limitou as probas e a toma de decisións sobre os procesos de
desenvolvemento deste produto que moitos levan agardando dende que os móbiles e
tabletas de Apple incorporaron funcións de realidade aumentada, xa que resultaba
evidente que a compañÃa de Cupertino estaba a apostar moi forte por unha
tecnoloxÃa que tiña pouco sentido en dispositivos que hai que suxeitar coas mans,
e, por tanto, non poden empregarse de xeito prolongado xa que o seu uso fatiga.