Titanfall terá un lÃmite de xogadores de 6 contra 6
mércores, 8 de xaneiro do 2014
O vindeiro 13 de marzo vai chegar ás tendas un dos xogos
máis prometedores do ano, Titanfall, que estará dispoñible
para PC, Xbox 360 e Xbox One (deixando fóra as consolas de Sony) e está a
captar moitas miradas por ser o primeiro xogo de Respawn Entertainment, o estudio creado a
partir dunha escisión de Infinity Ward (considerados os responsables do éxito
de Call of Duty: Modern Warfare) e
que continuará coa acción en primeira persoa, pero ambientando os combates armados
nun mundo futuro no que os soldados utilizarán técnicas de combate avanzadas,
podendo, dende correr por muros ata pilotar un acoirazado titán (unha especie
de robot xigante tripulado como os que estamos afeitos a ver en moitas obras de
animación xaponesa).
Pero segundo vai achegándose a data de lanzamento deste importante xogo imos
sabendo detalles que supoñen un baño de realismo, para reducir un chisco a
grande expectación ao redor do tÃtulo, como as declaracións dun dos fundadores
de Respawn, Vince Zampella, quen detallou que o número
máximo de xogadores en liña que participen nunha partida será de 6 contra 6,
para conseguir un bo equilibrio coa intelixencia artificial do xogo. Ao parecer
este lÃmite establecérono despois de múltiples probas, ata que atoparon o punto
de equilibrio perfecto, para que o xogo poida ser divertido e espectacular, o
que parece que están a conseguir se atendemos aos vÃdeos que circulan pola Rede
e aos comentarios da crÃtica especializada, que en numerosas ocasións sitúa a Titanfall como o máis destacado do seu
xénero para 2014, matizando que esperan que se converta nunha franquÃa que na
súa secuela chegue tamén a PlayStation 4, o que poderÃa converter a esta saga
na grande competidora do Call of Duty
(o que leva tempo intentando conseguir a franquÃa Battlefield).
Un dos últimos trailers de Titanfall