Sabrewulf é o novo loitador de balde en Killer Instinct
venres, 3 de xaneiro do 2014
Nun momento no que as franquÃas de Street Fighter e Mortal
Kombat estaban a arrasar nos salóns recreativos, Rare fixo a súa achega ao
xénero con Killer Instinct, saga que
contou cun tÃtulo orixinal en 1994 e unha secuela en 1996, para quedar no
esquecemento ata o lanzamento para Xbox One, grazas a un desenvolvemento de Double
Helix Games para a nova consola de Microsoft que sorprendeu no seu anuncio por
adoptar a fórmula do free-to-play, de
xeito que inicialmente pode xogarse de balde co personaxe Jago, podendo
desbloquear outros loitadores mediante pagamento e agora volven chamar a
atención cunha actualización que corrixe certos erros, mellora o sistema de
nivel dos xogadores e muda
o loitador de balde a Sabrewulf, o que poderÃa instar a moitos xogadores a
dar unha nova oportunidade a un tÃtulo que ten o seu principal atractivo no
deseño dos seus personaxes.
Pare que en Killer Instinct estamos
ante unha das mellores integracións dun sistema de pagamentos nun xogo de
loita, por non tratarse dunha fórmula de pay-to-win,
senón da posibilidade de mercar o xogo por partes, o que permite que cadaquén
pague segundo o interese que teña polo produto (instando tamén aos
desenvolvedores a engadir melloras con certa frecuencia para animar a máis
usuarios a pasar por caixa).
Trailer de lanzamento de Killer Instinct