Project xCloud permitirá gozar de xogos de Xbox en dispositivos móbiles
luns, 8 de outubro do 2018
Microsoft
anunciou na pasada edición da feira E3 que estaba a traballar nunha solución de
xogo na nube a través de streaming, para
facilitar que case calquera pantalla poida gozar de videoxogos baixo demanda
dun xeito semellante a como actualmente accedermos á música ou ao cine, e hoxe
confirmaron o nome desta iniciativa: Project xCloud.
A intención de Project xCloud é que os usuarios poidan gozar dos seus xogos con
independencia do dispositivo, ofrecéndolles novas opcións, e facilitando que os
usuarios móbiles poidan gozar de experiencias que até o momento estaban
limitadas a consolas e ordenadores persoais.
Para facilitar esta tarefa aseguran que os máis de 3.000 xogos dispoñibles
actualmente para Xbox One (e os milleiros que cheguen no futuro) poderán
funcionar en dispositivos móbiles a través de Project xCloud sen que os seus
desenvolvedores teñan que facer ningún traballo adicional, aÃnda que para poder
ver este servizo en probas públicas haberá que agardar a 2019.
Esta iniciativa resultará moi atractiva tanto para usuarios actuais de Xbox
(que terán máis dispositivos nos que poder gozar dos seus xogos favoritos) como
para xogadores móbiles, que terán unha experiencia moi superior á actual e cun
catálogo de tÃtulos moi atractivo. Iso si, ao estarmos ante unha solución de streaming na que a latencia é un
elemento crÃtico, non parece que España vaia estar entre os primeiros paÃses
que poderán gozar do servizo (especialmente porque no noso territorio carecemos
de datacenters de Azure).
No seu estado actual Project xCloud permite gozar de xogos en smarpthones e
tabletas controlados por mandos de Xbox conectados por Bluetooth ou mediante
controis virtuais táctiles en pantalla, sendo este último sistema de control
todo un reto, xa que mapear o mando completo dunha consola nunha pantalla
táctil é sumamente complexo, e precisará de axustes xogo a xogo para poder
facer que gozar dun xogo sen un mando fÃsico sexa o mellor posible. Nas probas
actuais o sistema de xogo na nube funciona con conexións que parten dos 10 Mbps
e incluso serÃa posible a través de redes 4G.
VÃdeo promocional do proxecto xCloud