Mundos Digitales colocará esta semana á Coruña «no centro da vangarda» da creación dixital
martes, 3 de xullo do 2018
- Xulio Ferreiro asegura que Mundos Digitales «coloca A Coruña no centro da vangarda»
Esta mañá presentouse na Coruña a XVII edición de Mundos
Digitales, congreso internacional dos profesionais do sector da animación,
os efectos especiais, os videoxogos e os novos media que desenvolverase entre os días 5 e 7 de xullo no Palacio de
Congresos e Exposicións da Coruña (PALEXCO) acollendo conferencias, obradoiros
e encontors de creación dixital en cine, televisión, videoxogos, publicidade e
novas aplicacións que van dende a arquitectura dixital até a mercadotecnia.
Para dar conta da celebración deste evento de grande importancia a nivel
europeo estiveron presentes o alcalde da cidade, Xulio Ferreiro, a directora da
AMTEGA, Mar Pereira, e o director de Mundos Digitales, Manuel Meijide. O
rexedor coruñés salientou que este congreso «axuda a democratizar o coñecemento
e facer máis accesible un sector no que pode estar e está o futuro de moitas
coruñesas e coruñeses» e lembrou «o potencial que ten A Coruña e Galicia no
campo da animación e dos efectos visuais». Ferreiro tamén quixo lembrar grandes
referentes locais, como Alberto Vázquez, director de Psiconautas, e ao estudio
de videoxogos Gato Salvaje, e o seu proxecto The Waylanders.
A directora da AMTEGA, Mar Pereira, na súa intervención, non quixo deixar pasar
a oportunidade de comentar o obradoiro
de creación de personaxes que desenvolverase os días 5 e 6 e estará
dirixido a mozos de entre 14 e 18 anos, de xeito que achega á xente nova todo
un sector que cada vez ten maior importancia na súa formación e na proxección
do seu futuro profesional.
O director de Mundos Digitales, Manuel Meijide, fixo un repaso dos contidos
deste ano, destacando ás grandes figuras a nivel internacional que estarán
presentes e tamén salientando a oportunidade de coñecer mellor as
posibilidades actuais da tecnoloxía de ray
tracing de Epic Games, que na súa curtametraxe
Reflections, desenvolvida en colaboración
con nVIDIA e ILMxLAB, amosa como é posible crear gráficos fotorrealistas en
tempo real, o que claramente será unha revolución para a industria audiovisual,
de xeito que a tecnoloxía cada vez será unha barreira máis feble, de xeito que
o máis importante para a creación será a imaxinación.
Conferencias
- Manuel Meijide destacou a presenza de grandes figuras internacionais do sector da creación dixital
Na edición deste ano repite
asistencia Rajesh Sharma, director tecnolóxico de Walt Disney Animation
Studios, un dos conferenciantes máis aplaudidos no ano pasado e que nesta
ocasión describirá, de principio a fin, o proceso de facer películas de
animación e os retos do futuro deste xénero.
Así mesmo, Sebastian Sylwan, socio creativo de Felix&
Paul Studios e responsable de experiencias inmersivas de alta calidade como Jurassic Park e Inside the White House with
Barack and Michelle Obama presentará, como compañía líder a nivel mundial en
realidade virtual, as últimas tendencias neste puxante sector. Outro
conferenciante de primeira fila será Jayse Hansen, o cerebro detrás de
interfaces de usuario ficticias como as que ven en películas de éxito como Los Juegos del Hambre, Iron Man e Star Wars.
Tamén está confirmada a participación de Mike Ladlaw, un dos
mellores consultores da industria dos videoxogos (director creativo da serie Dragon Age) que colabora agora coa empresa coruñesa Gato Salvaje na súa
nova creación, The Waylanders.
- Á presentación acudiron diversos representantes de entidades galegas relacionadas cos ámbitos que aborda o congreso Mundos Digitales, que van dende o audiovisual até a Industria 4.0