Battlefront II sae á venda tendo que revisar as súas compras integradas
venres, 17 de novembro do 2017
Hoxe saÃu á venda o esperado Star Wars Battlefront II en versións
para PlayStation
4, Xbox
One e PC,
que permÃtenos vivir unha nova experiencia de acción ambientada no universo
cinematográfico creado por George Lucas, e que desta volta chegou rodeado pola
polémica, xa que hai poucos dÃas os seareiros do xogo organizaron protestas na
Rede ao desvelarse detalles da economÃa deste tÃtulo, no que vÃan dun abuso por
parte de Electronic Arts para forzar aos usuarios a pagar por contidos.
Como exemplo do abusivo sistemas de créditos do xogo temos que para poder
desbloquear personaxes clásicos como Luke Skywalker ou Darth Vader hera preciso
investir 60.000 créditos por cada un, polo que haberÃa que xogar unhas 40 horas
para poder conseguir desbloquear a cada personaxe sen empregar cartos reais, o
que vese como un exceso principalmente porque estamos ante un xogo que se vende
a prezo completo e non ante un tÃtulo free-to-play.
Precisamente o rexeitamento do público levou a que os responsables do xogo
tivesen que revisar a súa economÃa, reducindo
drasticamente a cantidade de cartos virtuais para desbloquear os personaxes
como Luke e Vader, que agora custarán 15.000 créditos, mentres que outros como
o Emperador, Chewbacca ou Leia custarÃan 10.000 créditos, o que fai que o desbloqueo de personaxes sexa
un logro ao alcance de case calquera xogador.
Confiemos en que este tipo de situacións leven a que as compañÃas sexan máis
consideradas co peto dos consumidores, e non sobrecarguen os videoxogos con
pagamentos integrados para poder gozar dunha experiencia completa, pois aÃnda
que para algunhas empresas os ingresos in-game
xa son maiores que os da venda de videoxogos, os usuarios poden dar as costas a
unha franquÃa se consideran que fan un uso excesivo das compras integrada.
Tráiler de lanzamento de Star Wars Battlefront II