As Oculus Rift amosan o seu deseño definitivo
venres, 12 de xuño do 2015
A compañÃa de referencia no desenvolvemento de lentes de
realidade virtual, Oculus, lava uns anos cos seus prototipos de Rift, sen fixar
unha meta para o lanzamento do produto final, até a pasada noite, cando por fin
realizaron
unha presentación oficial da versión definitiva de Oculus Rift, un
dispositivo de realidade virtual que estará principalmente orientado aos
videoxogos, que contará cun mandos chamados Oculus Touch e que incluso contará
co apoio de Microsoft para facer realidade unha nova dimensión do lecer
electrónico que a longo prazo poderÃa trasladarse a outros ámbitos das nosas
vidas.
ParecÃa inevitable que de cara ao E3, onde se espera que Sony continúa a dar
detalles sobre o Project Morpheus, que está previsto
que chegue ao mercado na primeira metade de 2016, dende Oculus tiñan que
pór as cartas sobre a mesa, e asà aproveitaron a súa presentación previa á
feira de videoxogos de referencia a nivel mundial para concretar que as súas Rift verán a luz no
primeiro trimestre de 2016, sen concretar unha data exacta nin dar pistas sobre
o prezo que terá o produto final (que é de agardar que sexa bastante elevado
durante os primeiros meses).
Para achegar unha impresionante experiencia de realidade virtual as Oculus Rift
utilizan unha tecnoloxÃa de ópticas e pantalla personalizadas para tal fin, cun
par de pantallas AMOLED de baixa persistencia e un casco cunha constelación de LED
infravermellos que facilitan o seguimento da cabeza, tanto en posición como en
orientación, que en conxunción cun sistema de audio de realidade virtual
consegue que crear unha experiencia moi inmersiva que é preciso probar en
primeira persoa para poder levar unha boa impresión da mesma, asegurándose que
coas melloras incorporadas nos últimos meses conseguiron dar un auténtico salto
de xigante con respecto á primeira versión desta solución de realidade virtual.
As Rift tamén melloraron considerablemente en ergonomÃa, procurando ser o máis cómodas
e estables posibles, de xeito que esforzáronse en reducir o seu peso, facer
doada a súa colocación e facer que levar as lentes postas non se converta nunha
tortura para o usuario como acontece con outras solucións de realidade virtual
actuais (que provocan grande fatiga).
AÃnda que a experiencia óptima con Oculus Rift serÃa cun ordenador de grande
potencia, Oculus aliouse con Microsoft para facer este produto realidade, e
coas lentes incluirá un mando sen fÃos de Xbox One (considerado practicamente
un estándar no xogo para PC) aÃnda que tamén será posible adquirir o sistema de
control Oculus Touch, que consisten en dous mandos (un para canda man) con
control de movemento, que en vez de buscar un control de xogo tradicional,
pretenden servir para simular os brazos dentro da realidade virtual, creando interaccións
moi naturais. Estes mandos integran un stick
de polgar analóxico, un par de botóns e un gatillo analóxico, polo que o seu
uso serÃa moi semellante ao de soster un par de pistolas.
Durante
a presentación das Rift tamén amosaron algúns dos xogos optimizados para esta
tecnoloxÃa, que poderán probarse no E3, como Damage Core de High Voltage, VR
Sports: Challenge de Sanzaru, Esper
de Coatsink, AirMech de Carbon e Lucky’s Tale de Playful. Dado que facer
estes desenvolvementos non é unha tarefa doada, Oculus tamén anunciou que vai
repartir máis de 10 millóns de dólares para acelerar e dar soporte á creación
de xogos por parte de desenvolvedores independentes (tanto estudios como individuais).
VÃdeo de presentación das Rift
Co apoio de Microsoft
Pola súa banda Microsoft tamén detallou que grazas ás posibilidades de streaming de xogos mediante Windows 10 será posible gozar dos xogos de Xbox One en Oculus Rift, ou sexa, que tÃtulos como Halo, Forza ou Sunset Overdrive poderán verse en lentes de realidade virtual, o que serÃa practicamente como gozar dos xogos nunha sala de cine particular. Microsoft tamén insistiu no feito de que a mellor plataforma para gozar das Rift será Windows 10.
Kudo Tsunoda e Larry Hryb falan da colaboración de Microsoft con Oculus