Age of Conan pecha 30 dos seus 48 servidores
martes, 13 de xaneiro do 2009
O xogo
multiusuario en liña Age of Conan
comezou con moita forza en Europa buscando competir co éxito de World of Warcraft, pero o público quedou
moi decepcionado co tÃtulo por presentar demasiados fallos, deixando en
evidencia que se trataba dunha versión en
probas o que non evitaba que se cobraran as mensualidades aos xogadores, de
aà que aÃnda que nalgún paÃs chegase a superar en
vendas a grandes tÃtulos coma Grand Theft
Auto IV, a redución de usuarios está a decaer, polo que Funcom se ve forzada a reducir a infraestrutura que
sostén o xogo.
A desenvolvedora de Age of Conan prevé
pasar dos 48 servidores activos a nivel mundial a só 18, dos que 12
estarÃan en Europa, polo que entendemos que a súa aceptación nos EE.UU. foi realmente
mala, mentres que no Vello Continente aÃnda conserva certa forza.
O xogo aÃnda poderÃa recuperarse ao lanzar novos contidos e expansións, pero
non parece que o futuro do mesmo vaia ser esperanzador, e o propio director do
produto, Gaute
Godager, deixou a compañÃa o pasado setembro, por non estar de acordo co
rumbo que estaba a tomar a súa creación.