Adiantan detalles sobre as especificacións da Nintendo Switch
luns, 19 de decembro do 2016
AÃnda faltan máis de tres semanas para que Nintendo anuncie
oficialmente as especificacións da súa nova consola, a Nintendo Switch, pero dende
Digital Foundry e Eurogamer atrévense a detallar moitos dos detalles do
hardware da futura consola grazas a informacións de distintas fontes, que
parecen confirmar algo que viña sospeitándose dende hai tempo: a consola poderá
funcionar a pleno rendemento conectada ao televisor, pero en mobilidade
reducirá a potencia da súa gráfica para reducir o seu consumo.
Ao parecer, a Nintendo Switch contarÃa cunha pantalla multi-táctil IPS de 6,2
polgadas cunha resolución de 1.280 x 720 pÃxeles, 4 GB de RAM, 32 GB de
almacenamento, arquitectura nVIDIA Maxwell de segunda xeración, USB 2.0/3.0 e
saÃda de vÃdeo a 1.080p a 60 fotogramas por segundo ou a 4K a 30 imaxes por
segundo.
Pero o máis importante desta nova consola baseada en tecnoloxÃa nVIDIA Tegra
serÃa que aÃnda que a súa CPU funcionase sempre a 1.020 MHz, a súa GPU irÃa a
307,2 MHz en mobilidade e até 768 MHz conectada á súa base, o que lembra ao que
acontece coa PlayStation 4 na actualidade (ou sexa, que terÃa un código para a
consola básica e outro para un modo de funcionamento Pro).
Pese a estarmos ante unha consola de grande eficiencia enerxética, serÃa
sobradamente máis potente que unha Wii U, o que non se di en base as
especificacións (xa que falamos de tecnoloxÃas complicadas de comparar) senón
en función das demostracións que están a facerse coa consola (o xogo de Zelda
que puido verse no programa televisivo de Jimmy Fallon corrÃa dun xeito moito
máis fluÃdo que a súa versión para Wii U).