A Xbox 360 superou en vendas ao resto de consolas domésticas no Xapón durante a pasada semana
venres, 27 de febreiro do 2009
Que os
xogos son imprescindibles para a venda de videoconsolas é algo indiscutible,
pero o mercado empéñase en demostralo con certa frecuencia, e na última semana
no Xapón aconteceu algo realmente abraiante, pois a
Xbox 360, consola que tradicionalmente ten mala aceptación no mercado nipón,
superou en vendas á Wii e á PlayStation 3 por unha marxe bastante
ampla (25.334 unidades fronte a 16.973 e 16.149 respectivamente). ¿Qué
xustifica isto? Pois o dito, un xogo: o lanzamento de Star Ocean 4: The Last Hope de Square Enix disparou as vendas da
consola de Microsoft no Xapón, pois os xogos RPG teñen moi boa aceptación no
mercado asiático, o que tamén se demostrou co lanzamento doutros xogos semellantes
nos últimos meses.
ConfÃrmase asà que o investimento de Microsoft realizado para promover a
creación de xogos RPG de marcado estilo xaponés está a recoller os seus
froitos, aÃnda que fóra do Xapón este efecto non é tan marcado (e son xogos de
acción en primeira persoa ou simuladores deportivos os que venden consolas).
Xbox LIVE tamén ten boa saúde
Aparte dos xogos, o poderÃo da Xbox 360 tamén está baseado na calidade da súa
plataforma de xogo en liña, e aÃnda que con 17 millóns de usuarios o servizo de
Xbox LIVE non supere aos 20 millóns de usuarios rexistrados na PlayStation
Network, se falamos de ingresos económicos a través destes sistemas a cifras
falan por si mesmas: Sony
só acadou 180 millóns de dólares mentres que Microsoft superou os 1.000 millóns
de dólares.
Xbox LIVE leva máis tempo funcionando que PlayStation Network, e o servizo de
Microsoft é de pago, pero non parece que iso moleste especialmente aos
usuarios, que amósanse cómodos cun servizo de pago de calidade, o que Sony non
parece ser capaz de capitalizar.
Nos últimos dÃas o Bazar de Xbox LIVE tamén está a vivir un bo momento, pois
tras rachar marcas de vendas con xogos descargables coma o Super Street Fighter II Turbo HD Remix, agora teñen na expansión do
Grand Theft Auto IV exclusiva para
Xbox 360, Lost & Damned, un éxito
sen precedentes. Sen dar cifras, dende Microsoft aseguran que este contidos
descargable foi
o que achegou máis cartos nas súas primeiras 24 horas, aÃnda que
resulta lóxico que aconteza tal, pois é un xeito de incrementar a vida dun xogo
cunha grande base de usuarios, que para moitos foi o tÃtulo máis importante de
2008.